vrijdag 25 januari 2008

Terug naar af / ding 1

Een beetje ontheemd ben ik aan de 23 dingen begonnen: ik werk slechts anderhalve dag per week, daarvan altijd de hele vrijdag en dat is een dag dat veel mensen ATV hebben. Ik vind het heel leuk dat dit een programma is dat we binnen ProBiblio met elkaar doen met hulp van Rob en Edwin en ondanks dat het vrij stil is op de etage, heb ik toch al hulp gehad van Angeline en Kees. Nu ik eenmaal een beetje op gang ben, ga ik de lol ervan inzien! Ik ben begonnen met een gmail-account aanmaken, maar zag later dat dit bij ding 2 of 3 (daar wil ik even vanaf zijn) ook aan de orde komt. Ik heb gekozen voor Blogger omdat dit de eerstgenoemde was en daar heb ik geen spijt van, want het wijst zich inderdaad vanzelf. Het voelt een beetje als bij mijn eerste baantje als titelbeschrijver bij de Openbare Bibliotheek Amsterdam, waar ik voor het eerst met een pc kennismaakte (we schrijven het jaar 1987). Daarvoor had ik al wel op een catalogusterminal gewerkt bij de Openbare Bibliotheek Den Haag. Leuk dat ik op mijn 43e dit gevoel weer krijg!

Guppie

1 opmerking:

Rob Coers zei

Ik vind het zelf ook een heel leuk initiatief van ProBiblio, dat er zo breed met dit programma wordt ingezet. Na de startbijeenkomst was ik nog een paar uurtjes in een kantoortje aan het werk en liep door de gangen. En er werd al heel wat over weblogs en rss en 2.0 gepraat. Prachtig :-)
Ik wens je veel succes en vooral veel plezier met de Dingen die nog gaan komen!